Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?
Wanneer je, om welke reden dan ook, niet tevreden bent over je bestelling dan kan je deze binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Indien je (een deel van) je bestelling wilt retourneren verzoeken wij je om ALTIJD eerst contact met ons op te nemen. Wij kunnen alleen geretourneerde bestellingen verwerken waarover van te voren contact met ons is opgenomen. Vermeld daarbij de naam waarop de bestelling is geplaatst en het bestelnummer. 

Nadat je met ons contact hebt opgenomen sturen wij je per email een retourlabel van PostNL op dat je op het adres kunt plakken. Om het pakket te retourneren dien je de volgende stappen te doorlopen:

1) Gelieve de wijnen te verpakken in de originele verzenddoos en deze goed dicht te plakken met tape.
2) Het oorspronkelijke adreslabel dat op de verzenddoos zit verwijderen of duidelijk doorstrepen.
3) Het retourlabel dat jw van ons hebt ontvangen dien je op de verzenddoos plakken.
4) De doos kan je afgeven bij een post.nl punt naar keuze. Klik hier voor het dichtstbijzijnde post.nl punt bij jou in de buurt. Als je het retourlabel dat wij je hebben gestuurd gebruikt hoef je niet te betalen voor de retourzending. Bewaar wel goed het afgiftebewijs dat je van post.nl ontvangt.

Zodra wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen in ons magazijn laten wij dit per email aan je weten. Wij vergoeden alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld maar binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de retouraanvraag hebt ingediend. Wij behouden ons het recht voor te wachten met terugbetalen totdat de geretourneerde artikelen ontvangen zijn in ons magazijn. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.

Hoe kan ik betalen met een VVV Giftcard?
Als je met een VVV Giftcard wilt betalen dan kun je dat doen door in onze internetkassa bij "betaling" te kiezen voor de optie "VVV Giftcard".

LET OP: De kaartcodes vul je niet in bij het veld couponcode (dit is een veld voor cadeaubonnen en/of kortingscodes van Abels Wijnen zelf) maar deze kun je invullen nadat je op de button "Plaats uw bestelling" hebt geklikt. Je komt dan in de betaalomgeving waar gevraagd wordt om twee soorten codes:

  1. De kaartcode die je op de achterkant van de kaart vindt. Deze begint meestal met 6064.
  2. De pincode/veiligheidscode die je vindt onder de kraslaag op de kaart.

Nadat je deze codes hebt ingevuld klik je op de button "Giftcard toepassen". Het bedrag van de giftcard wordt dan van het totaalbedrag van de bestelling afgehaald.

Heb je meerdere VVV Giftcards? Vul dan de codes van de overige kaarten steeds opnieuw in en klik dan steeds op de button "Giftcard toepassen".

Is het bedrag van je bestelling hoger dan het bedrag dat op de cadeaukaart staat? Dan kun je het restant betalen d.m.v. iDeal, creditcard of Paypal. Is het bedrag van de kaart hoger dan het bedrag van uw bestelling? Dan blijft het restantbedrag op de kaart staan en kun je dit gebruiken voor een volgende bestelling bij Abels Wijnen.

LET OP: sinds juni 2020 geldt er een maximum aan de hoogte van het te verzilveren bedrag per bestelling. Per online transactie kan er tot maximaal €75,- worden verzilverd. Dit is één van de Europese anti-witwasregels volgens de Nederlandse Wet.

Krijg je een foutmelding bij het invullen van de kaartcodes of heb je hierover andere vragen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Hoe kan ik betalen met een Webshop Giftcard?
Als je met een Webshop Giftcard wilt betalen dan kun je dat doen door in onze internetkassa bij "betaling" te kiezen voor de optie "Webshop Giftcard".

LET OP: De kaartcodes vul je niet in bij het veld couponcode (dit is een veld voor cadeaubonnen en/of kortingscodes van Abels Wijnen zelf) maar deze kun je invullen nadat je op de button "Plaats uw bestelling" hebt geklikt. Je komt dan in de betaalomgeving waar gevraagd wordt om 2 soorten codes:

  1. De kaartcode die je op de achterkant van de kaart vindt. Deze begint meestal met 6064.
  2. De pincode/veiligheidscode die je vindt onder de kraslaag op de kaart.

Nadat je deze codes hebt ingevuld klik je op de button "Giftcard toepassen". Het bedrag van de giftcard wordt dan van het totaalbedrag van de bestelling afgehaald.

Heb je meerdere Webshop Giftcards? Vul dan de codes van de overige kaarten steeds opnieuw in en klik dan steeds op de button "Giftcard toepassen".

Is het bedrag van je bestelling hoger dan het bedrag dat op de cadeaukaart staat? Dan kun je het restant betalen d.m.v. iDeal, creditcard of Paypal. Is het bedrag van de kaart hoger dan het bedrag van uw bestelling? Dan blijft het restantbedrag op de kaart staan en kun je dit gebruiken voor een volgende bestelling bij Abels Wijnen.

Krijg je een foutmelding bij het invullen van de kaartcodes of heb je hierover andere vragen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Hoe kan ik betalen met een Wijncadeau de complete wijnkaart?
Als je met een Wijncadeau kaart wilt betalen dan kun je dat doen door in onze internetkassa bij "betaling" te kiezen voor de optie "Wijncadeau- de complete wijnkaart".

LET OP: De kaartcodes vul je niet in bij het veld couponcode (dit is een veld voor cadeaubonnen en/of kortingscodes van Abels Wijnen zelf) maar deze kun je invullen nadat je op de button "Plaats uw bestelling" hebt geklikt. Je komt dan in de betaalomgeving waar gevraagd wordt om 2 soorten codes:

  1. De kaartcode die je op de achterkant van de kaart vindt. Deze begint meestal met 6064.
  2. De pincode/veiligheidscode die je vindt onder de kraslaag op de kaart.

Nadat je deze codes hebt ingevuld klik je op de button "Giftcard toepassen". Het bedrag van de giftcard wordt dan van het totaalbedrag van de bestelling afgehaald.

Heb je meerdere Wijncadeau kaarten? Vul dan de codes van de overige kaarten steeds opnieuw in en klik dan steeds op de button "Giftcard toepassen".

Is het bedrag van je bestelling hoger dan het bedrag dat op de cadeaukaart staat? Dan kun je het restant betalen d.m.v. iDeal, creditcard of Paypal. Is het bedrag van de kaart hoger dan het bedrag van uw bestelling? Dan blijft het restantbedrag op de kaart staan en kun je dit gebruiken voor een volgende bestelling bij Abels Wijnen.

Krijg je een foutmelding bij het invullen van de kaartcodes of heb je hierover andere vragen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen bij Abels Wijnen is heel eenvoudig:

1) Plaats de gewenste wijnen in uw winkelwagen.

Je kunt zelf rondkijken op onze website om wijnen te selecteren of de wijnkiezer gebruiken als keuzehulp. Heb je een keuze gemaakt? Vul dan bij elke wijn die je wilt bestellen in het invoerveld in hoeveel flessen je wilt bestellen en klik op de winkelwagen button.

Als je alles in de winkelwagen hebt geplaatst klik dan op het winkelwagenicoon rechts bovenin de website. Je komt dan in de winkelwagen

In de winkelwagen kan je eventueel nog het aantal flessen wijzigen of een artikel verwijderen. Als je bestelling zo compleet is klik je op de button "Bestellen".

Wil je een wijn cadeau geven? Dan kan je in de winkelwagen ook nog een cadeauverpakking en persoonlijke boodschap aan je bestelling toevoegen.

2) Vul je gegevens in, kies een verzendmethode en kies een betaalmethode. Als je een ander factuuradres wilt opgeven dan kan je dat aangeven onder het kopje factuuradres.

3) Controleer en plaats je bestelling.

Controleer je bestelling. Heb je een couponcode van Abels Wijnen? Dan kan je die in het bijbehorende veld invoeren.

Nadat je onze algemene voorwaarden hebt geaccepteerd klikje op de button "plaats bestelling" om je bestelling te voltooien. Als je voor Ideal, Paypal, Creditcard of een Giftcard hebt gekozen, kom je nu op een pagina waar je je bestelling kunt betalen met de gekozen betaalwijze. Als je voor achteraf betalen hebt gekozen dan krijg je een email met daarin een betaalverzoek.

Als je de bestelling correct hebt afgerond kom je op onze "bedanktpagina". Je krijgt een email ter bevestiging van je bestelling.

Hoe kan ik een kortingscode/couponcode of cadeaubon van Abels Wijnen inwisselen?
Heb je een kortingscode of cadeaubon ontvangen van Abels Wijnen? Dan kun je deze inwisselen door in onze internetkassa in het veld "couponcode" de betreffende code in te vullen en vervolgens op de button "coupon gebruiken" te klikken. Het bedrag van de kortingscode/cadeaubon wordt dan in mindering gebracht op je bestelling. Een eventueel restantbedrag kun je betalen d.m.v. een van onze betaalopties.

Let op: heb je een Webshop Giftcard, Wijncadeaukaart of VVV Giftcard ontvangen? Dan kun je hiermee betalen door bij het veld "betaling" de betreffende kaart aan te vinken. De codes hiervoor vul je NIET in bij het veld couponcode maar kun je invullen nadat je op de button "plaats uw bestelling" hebt geklikt. Je komt dan in de betaalomgeving waar je de gevraagde codes in kunt vullen.

Hoe kan ik het saldo checken van mijn Wijncadeaukaart, Webshop Giftcard of VVV Giftcard?
Heb je een Wijncadeaukaart of Webshop Giftcard ontvangen en wil je het saldo checken dat op de kaart staat? Ga dan naar de website van de betreffende cadeaukaart:

  1. Wijncadeau: om het saldo te checken vul je de saldochecker in op de website van Wijncadeau.
  2. Webshop Giftcard: om het saldo te checken vul je de saldochecker in op de website van Webshop Giftcard.
  3. VVV Giftcard: om het saldo te checken vul je de saldochecker in op de website van VVV Giftcard.
Hoe maak ik een eigen account aan?
Je kunt een eigen account aanmaken via deze link.

Hoe snel word ik terug betaald na annuleren of retourneren?
Als je een bestelling hebt geannuleerd die nog niet verzonden is, betalen we je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

Ideal of Creditcard: binnen 3 werkdagen

Achteraf betalen: je hoeft niet meer te betalen

Paypal: binnen 3 tot 7 werkdagen

Wat als je een bestelling al ontvangen hebt en je die wilt annuleren? Zodra wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen in ons magazijn laten wij dit per email aan je weten. Wij vergoeden alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld maar binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de retouraanvraag hebt ingediend. Wij behouden ons het recht voor te wachten met terugbetalen totdat de geretourneerde artikelen ontvangen zijn in ons magazijn. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij doen ons uiterste best om je bestelling dezelfde werkdag of de volgende werkdag te verzenden zodat deze de volgende werkdag en binnen uiterlijk 3 werkdagen bij je bezorgd wordt. In 99% van de gevallen lukt dit ook. Het kan echter voorkomen dat wij je bestelling, door onvoorziene omstandigheden, pas later kunnen verzenden. Hierover krijg je altijd tijdig bericht. Ook kan het voorkomen dat uw bestelling bij PostNL vertraging oploopt. Hiervoor kan je de track and trace code die je van PostNL ontvangt raadplegen.

Hoe werkt iDEAL?
Bij betaling met iDEAL kun je direct na het plaatsen van je bestelling de betaling voltooien bij je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Klik hier voor meer informatie over iDeal.

Hoe wijzig ik de gegevens van Mijn Account?
Je kunt je naam, emailadres, bezorgadres en factuuradres zelf aanpassen in je account:

  1. Klik bovenaan op het icoontje van Mijn account
  2. Login met je emailadres en wachtwoord
  3. Bij het "Contactinformatie" kun je je emailadres en wachtwoord wijzigen en bij het "Adresboek" kun je je standaard factuuradres en leveringsadres aanpassen.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Alle bestellingen worden verpakt in speciaal voor wijn ontworpen verzenddozen. De flessen wijn zijn aan alle kanten omgeven door een laag van stevig karton. Hierdoor is het risico op breuk minimaal. De verpakkingen zijn getest met valproeven vanaf rollenbanden van 1 meter hoog. Mocht er desondanks toch iets verkeerd gaan, ook dan hoef je je geen zorgen te maken. Alle zendingen worden verzekerd verzonden. Tot aan de deur bieden wij garantie op eventuele breukschade veroorzaakt tijdens het vervoer. Uiteraard versturen wij in het geval van breuk direct een nieuw pakket naar je toe en zijn de kosten hiervoor voor rekening van Abels Wijnen.

Ik ben het emailadres van Mijn Account vergeten. Wat nu?
Neem contact met ons op via ons contactformulier. Geef aan dat je contact wilt opnemen over je account en vermeld dat je je e-mailadres bent vergeten. Vermeld de naam en de adresgegevens waarmee je je account hebt aangemaakt. Wij kunnen dan je Abels Wijnen account en het bijhorende e-mailadres achterhalen.

Ik ben het wachtwoord van Mijn Account vergeten. Wat nu?
Als je je wachtwoord vergeten bent, dan kun je via deze link een nieuw wachtwoord aanmaken. Vul je emailadres in en de weergeven captcha en klik op reset password. Binnen enkele minuten krijg je een email waarmee je een nieuw wachtwoord aan kunt maken.

Ik ben op zoek naar een specifieke wijn die niet op jullie website staat. Kunnen jullie die toch leveren?
Ben je op zoek naar een wijn die wij niet in ons assortiment hebben? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen niks garanderen, maar zullen zeker kijken of we deze wijn toch kunnen leveren!

Ik wil betalen via overboeking. Wat zijn jullie betaalgegevens?
Als je wilt betalen via overboeking dan krijg je na het plaatsen van de bestelling per mail een factuur met daarin onze bankgegevens en jouw factuurnummer. Je kunt het bedrag, onder vermelding van het factuurnummer overmaken op NL18ABNA0554213907. Zodra het bedrag op onze rekening staat, verzenden wij je bestelling en heb je je bestelling binnen drie werkdagen in huis.

Ik wil graag een offerte op maat. Kan dat?
Heb je specifieke wensen of wil je grotere aantallen tegelijkertijd bestellen en/of op verschillende adressen laten bezorgen? Wij maken dan graag een offerte op maat voor je. (Relatie)geschenken kunnen op ieder gewenst adres in Nederland worden afgeleverd. Wil je een zakenrelatie in het buitenland verrassen met een mooi geschenk? Wij leveren ook in de meeste EU landen! Neem voor een offerte op maat contact met ons op.

Ik wil mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres. Kan dat?
Ja dat is mogelijk. Bij het afronden van je bestelling in onze internetkassa kan je een ander afleveradres invullen dan het factuuradres. Vink hiervoor de optie "Het factuuradres is hetzelfde als het afleveradres" uit. Je kunt vervolgens een ander afleveradres invullen.

Ik wil mijn pakket op een ander moment of bij een PostNL punt laten bezorgen. Kan dat?
Komt het bezorgmoment niet uit? Vaak kun je van tevoren een ander bezorgmoment kiezen. Handig toch? Het werkt als volgt:

1) Klik op de track and track link die je van PostNL hebt ontvangen.

2) Klik op bezorging wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat PostNL je pakket heeft ontvangen van ons tot je de status 'Gesorteerd' ziet staan. Wil je berichten ontvangen zodra de status van je pakket verandert? Dat kan in de PostNL-app via 'Account' - 'Notificaties'.

3) Kies het gewenste bezorgmoment. Je kunt zelf kiezen wanneer PostNL je pakket komt bezorgen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten afleveren bij een PostNL-punt.

Kan ik bij een bestelling met meerdere Giftcards tegelijk betalen?
Ja dat kan, mits het Giftcards van dezelfde soort zijn. Het is helaas niet mogelijk om in één bestelling met bijvoorbeeld een Webshop Gftcard en een VVV Giftcard te betalen.

Als je met een meerdere giftcards wilt betalen, vul dan de kaartcodes en de pincodes/veiligheidscodes van de overige kaarten steeds opnieuw in en klik dan steeds op de button "Giftcard toepassen".

Kan ik een bestelling annuleren?
Ja hoor. Zolang je artikel nog niet verzonden is, kun je annuleren. Neem hiervoor contact met ons op. Vermeld daarbij altijd uw naam en bestelnummer.

Maar...wij proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Daardoor is je bestelling soms al verzonden voordat het annuleringsverzoek binnenkomt. Uiteraard kun je dan binnen de zichttermijn de bestelling retourneren.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
Je kan in het opmerkingenveld in onze internetkassa je voorkeur voor een leverdag aangeven (m.u.v. zon- en maandagen en feestdagen). Hoewel wij niet 100% kunnen garanderen dat je pakket ook daadwerkelijk op die dag geleverd zal worden, doen wij en PostNL uiteraard ons uiterste best om je bestelling op de dag van je voorkeur te bezorgen. Je kan je bestelling volgen via de track and trace mail die je van Post.nl ontvangt.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track and Trace?
Ja dat kan. Op het moment dat je pakket een ingangsscan heeft gehad bij een depot van PostNL krijg je een mail met daarin de track and trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Doorgaans wordt je bestelling na ontvangst van deze mail de volgende dag bezorgd (m.u.v. zon- en feestdagen). In deze mail staat ook een tijdsindicatie waarop ze op de betreffende leverdag bij je langskomen om je pakket te leveren.

Het kan zijn dat je pakket, door onvoorziene omstandigheden vertraging oploopt bij PostNL. Dit kan je dan terugzien op dezelfde track and trace link.

Kan ik ook een of meerdere wijnen als cadeau bestellen?
Ja dat kan. Alle wijnen uit ons assortiment kunnen als cadeau gegeven worden. In de winkelwagen kun je een cadeauverpakking naar keuze toevoegen aan jouw bestelling. Je kan hier ook een persoonlijke boodschap voor de ontvanger aan toevoegen. In onze internetkassa kun je een ander afleveradres invullen dan het factuuradres. Wij zorgen er uiteraard voor dat jouw cadeau mooi ingepakt en netjes verzonden wordt. Je krijgt een mail van onze pakketdienst zodat je jouw pakket kan volgen en precies kan zien wanneer jouw cadeau bezorgd is.

Kan ik ook telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?
Ja hoor dat kan. Je kan telefonisch bestellen via 024-8458622 of per mail via ons contactformulier. Vermeld daarbij duidelijk welke wijnen je wil bestellen en het factuur- en afleveradres. Je ontvangt een factuur in je mailbox. Zodra het bedrag op onze rekening staat, verzenden wij jouw bestelling.

Waar vind ik de pincode/veiligheidscode van mijn Wijncadeau, Webshop Giftcard of VVV Giftcard?
Deze vind je onder de kraslaag op de achterzijde van de kaart.

Wanneer mag ik mijn artikelen ruilen?
Als je een ander artikel hebt ontvangen dan dat je besteld hebt, mag je deze uiteraard kosteloos omruilen. Ook als je spijt hebt van je keuze mag je, binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, deze kosteloos omruilen. Uiteraard kunnen wij alleen de ongeopende flessen omruilen. Neem voor het ruilen van artikelen altijd eerst contact met ons op.

Wat als ik niet thuis ben als mijn pakket bezorgd wordt?
Niemand thuis? Dan geeft de chauffeur van PostNL je pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt. De chauffeur laat natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Wil je liever niet dat je pakket bij de buren bezorgd wordt? Geef dat dan, bij het plaatsen van je bestelling, aan in het opmerkingenveld in onze internetkassa. Wij zorgen er dan voor dat PostNL het niet bij de buren aflevert als je niet thuis bent.

Wat is de zichttermijn en wat zijn de retourvoorwaarden?
Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling deze kosteloos te retourneren. Na deze 14 dagen is het niet meer mogelijk om een bestelling te retourneren.

Voorwaarden voor het retourneren van je bestelling:

- Indien je een bestelling wilt retourneren dien je vooraf ALTIJD eerst contact met ons op te nemen. Wij kunnen alleen geretourneerde bestellingen verwerken waarover van te voren contact met ons is opgenomen. Vermeld daarbij de naam waarop de bestelling is geplaatst en het bestelnummer.

- Je kunt kiezen of je t.w.v. het bedrag van je bestelling vervangende wijnen wilt of het aankoopbedrag, inclusief evt. verzendkosten, terug wilt.

- Wij vergoeden alleen de ongeopende flessen wijn.

- Wij verzoeken je om, indien mogelijk, de wijnen in de originele verzenddoos te retourneren. Dit omdat onze wijnen verzonden worden in speciaal voor wijn ontworpen verzenddozen zodat het risico op breuk minimaal is.

- Zodra wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen in ons magazijn laten wij dit per email aan je weten. Wij vergoeden alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld maar binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de retouraanvraag hebt ingediend. Wij behouden ons het recht voor te wachten met terugbetalen totdat de geretourneerde artikelen ontvangen zijn in ons magazijn. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.

Wat zijn de verzendkosten?
Als bijdrage aan de verzendkosten vragen wij een bedrag van €8,95 voor bestellingen in Nederland. Voor zendingen naar Belgie zijn de verzendkosten €9,95. Bij bestellingen vanaf €75,- is verzending naar Nederlandse en Belgische adressen gratis!

Wat zijn de voordelen van een eigen account?
Met een eigen account kunt je:

  1. Sneller het bestelproces doorlopen omdat je adresgegevens opgeslagen zijn.
  2. De status van de bestellingen controleren
  3. Eerdere bestellingen bekijken
  4. Meerdere afleveradressen bewaren (bijvoorbeeld voor verzending aan je werkadres, familieleden en/of vrienden).
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Voor bestellingen en betalingen in Nederland hebben wij de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Creditcard, Paypal, Betaal na Ontvangst en Betalen via overboeking.

Daarnaast zijn wij ook acceptant van verschillende online giftcards/cadeaukaarten die je als betaalmiddel kunt gebruiken. Wij accepteren de volgende kaarten:

  1. Wijncadeau, de complete wijnkaart
  2. Webshop Giftcard
  3. VVV Giftcard

Als je met een van bovenstaande giftcards wilt betalen en er staat niet voldoende saldo op de kaart om de hele bestelling mee te voldoen, dan kun je het restant met iDeal, Creditcard of Paypal betalen.

Vanuit België kan er naast bovenstaande betaalmogelijkheden ook nog betaald worden via Bancontact/ Mistercash. Mister Cash is de meest gebruikte online betalingsmethode in België, vergelijkbaar met iDEAL in Nederland.

Vanuit Duitsland kan er naast bovenstaande betaalmogelijkheden ook nog betaald worden via Sofort Banking.

Klik hier voor meer informatie over onze betaalmogelijkheden.

Welke creditcards accepteren jullie?
Wij accepteren Mastercard, Visa en Maestro.

Wie bezorgt mijn bestelling?
Voor de verzending en levering van onze pakketten werken wij samen met Post.nl. Post.nl zorgt ervoor dat alle wijnpakketten op een veilige, gemakkelijke, snelle en voordelige wijze bij onze klanten worden afgeleverd in binnen- en buitenland.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Wij hebben privacy hoog in het vaandel staan. Je gegevens worden dus strict vertrouwelijk behandeld.

We zullen je gegevens nooit doorsturen/verkopen/ruilen aan/met derden voor marketingdoeleinden buiten Abels Wijnen. Wij sturen persoonsgegevens alleen door naar derden om aan onze verplichtingen tegenover jou te voldoen. Zo sturen wij gegevens bijvoorbeeld door aan leveranciers en verzendpartners in verband met verzendingen. Wij mogen je persoonlijke gegevens ook doorgeven aan organisaties zoals kredietcontrole- of incassobureaus in verband met van kredietcontroles, identiteitscontroles, het bijhouden van de kredietwaardigheid en het uitvoeren van incasso’s waar je zelf toestemming voor hebt gegeven.

We hebben zowel technische als organisatorische maatregelen getroffen om je gegevens te beschermen tegen verlies, manipulatie, onbevoegde toegang, etc. We verbeteren onze veiligheidsmaatregelen continu in geval van technologische vooruitgang en ontwikkelingen. Bij Abels Wijnen beschermen we je gegevens door encryptie. SSL staat voor Secure Sockets Layer. Dit is een functie die alle informatie, die tussen de koper en de verkoper verzonden wordt, versleutelt.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Nee. Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kunt je je bestelling kosteloos retourneren via onze pakketdienst Post.nl. Neem voor het retourneren van je bestelling altijd eerst contact met ons op. Wij kunnen alleen geretourneerde bestellingen verwerken waarover van te voren contact met ons is opgenomen. Vermeld daarbij de naam waarop de bestelling is geplaatst en het bestelnummer.

Zijn mijn persoonlijke gegevens en creditcardgegevens veilig?
Absoluut!

We zullen je gegevens nooit doorsturen/verkopen/ruilen aan/met derden voor marketingdoeleinden buiten Abels Wijnen. Wij sturen persoonsgegevens alleen door naar derden om aan onze verplichtingen tegenover jou te voldoen. Zo sturen wij gegevens bijvoorbeeld door aan leveranciers en verzendpartners in verband met verzendingen. Abels Wijnen mag je persoonlijke gegevens ook doorgeven aan organisaties zoals kredietcontrole- of incassobureaus in verband met van kredietcontroles, identiteitscontroles, het bijhouden van de kredietwaardigheid en het uitvoeren van incasso’s waar je zelf toestemming voor hebt gegeven.

Om creditcardbetalingen bij ons zo veilig mogelijk te maken wordt alle informatie in versleutelde vorm verzonden met gebruik van SSL (Secure Sockets Layer). Dit betekent dat de informatie door een beveiligde verbinding wordt verstuurd en dat je creditcardgegevens niet door externe partijen gezien kunnen worden. Voor creditcardbetalingen werken we samen met een geautoriseerde betalingspartner die ons direct bij de bank laat controleren of de creditcard geldig is voor aankopen. Onze betalingspartner verwerkt je creditcardgegevens op de juiste wijze zoals vastgelegd in de internationale veiligheidsstandaard PCI DSS, ontwikkeld door creditcardorganisaties VISA, MasterCard, Diners, American Express en JCB. Dit betekent dat je creditcardgegevens volgens de hoogste veiligheidsstandaard verwerkt worden. Als je met een creditcard betaalt, behouden we ons het recht voor een identiteitscontrole uit te voeren.

Contact

phone

TELEFOON

Heb je wensen of een vraag en wil je direct iemand spreken? Bel ons dan! Wij zijn van dinsdag tot en met vrijdag van 09:30 tot 18:00 uur bereikbaar.

024-8458622

email

E-MAIL

Stuur je liever een e-mail? Dat kan natuurlijk ook! Wij streven ernaar jouw e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.

info@abelswijnen.nl

Contact

CONTACTFORMULIER

Je kan natuurlijk ook ons contactformulier invullen! We streven ernaar om binnen één werkdag contact met je op te nemen.

contactformulier